Анна Головатова-Брунетт

Анна Головатова-Брунетт

390

Фітодизайнер, дизайнер

Анна - успішний фітодизайнер. Якщо сказати коротко, вона займається озелененням інтер’єрів. Спеціаліст, що оточений квітами, знає про них майже все та трохи більше, розбирається в тенденціях квіткової моди, знає принципи дизайну та які стилі оформлення існують! Як фахівець та високий професіонал в своїй сфері,  Анна ще й психолог, адже робота з людьми зобов’язує.

 

Після народження дочки, у Анни  з’явилась ідея, до реалізації якої вона вже приступила – створювати святкові кутюрні сукні для дівчат. Дівчата, вважає Анна, це зовсім інший світ – це ніжність, примхливість, але в той же час  – це вроджена жіночність, любов до суконь, підборів, сумочок та до всього красивого.

 

«Мій бренд називається @MaMichele, і в майбутньому, якщо моя донька забажає, вона матиме змогу продовжити мою справу, і під цим же брендом випускати вже свої колекції суконь. Це така маленька настанова для доньки», - говорить Анна.

 

Анна має вищу освіту, закінчила Інститут іноземних мов (спеціальність англійська та французька мови). Заміжня, виховує двох діток: семирічного Марка та майже дворічну доньку Мішель! Своїх дітей називає «мій Всесвіт». Багато подій в житті Анни так чи інакше пов’язано з Францією, тому ім’я доньки було «народжене» саме там. Інакше як магією це не назвати.

 

Анна – бізнес-вумен і засновниця компанії  www.Greendezeen.com / @greendezeen. Спеціалізується на всьому, що пов’язано з рослинами та фітодизайном.

 

Всеохоплююча тенденція розвитку екологічних інновацій підкорила серце Анни під час роботи у аналогічній шведській компанії. Це бізнес, який дає змогу створити у будь-якому середовищі максимально природні умови для життя та роботи. Це красиво, естетично, екологічно але в той же час – кожен проект індивідуальний, що немає аналогів у світі.

 

«Кожен такий проект – це виклик особисто мені, команді та часу», - підкреслює Анна.

 

Закоханість у цей бізнес, який більше нагадує хобі, звичайно ж, успішні проекти та щасливі посмішки тих, хто бачить свої унікальні «живі»  інтер’єри - ось ті обставини, які стали рушійними для розвитку Анни саме у напрямку фітодизайну.

 

Аби досягти успіху, вважає Анна, потрібно перш за все вірити у себе, володіти гіпервідповідальністю перед собою, своєю командою та клієнтами. Завжди бути готовою до труднощів, володіти підвищеною стресостійкістю, обов’язковою є клієнтоорієнтованість, у лексиконі не має бути слова «НЕМОЖЛИВО» - така формула успіху Anna Golovatova-Brunette.

 

На формування особистості впливає, з одного боку, походження, сім’я, родинне виховання, а також школа, інститут. З іншого боку, рушійною силою для власного розвитку може виступати зовсім незнайома людина! Таким прикладом для Анни стала засновниця шведської компанії Маріка Верн.

 

Приймаючи найважче рішення в своєму житті – розпочати власний бізнес, відмовившись від звичного комфорту, Анні допомогла підтримка її партнера по життю та роботі коханого чоловіка Олександра. Навіть тоді, коли Анна прийняла для себе доленосне рішення переїхати на чотири роки в іншу країну, сім’я залишалась її головною підтримкою.

 

Анна з тих людей, які постійно на зв’язку. Також і у роботі цінує тих, хто онлайн 24/7, хто вміє попереджувати конфлікти, хто готовий вирішувати питання. Серед особистих якостей, які Анна цінує в людях можна виділити чесність, позитивне налаштування та амбітність.

 

Вільний від роботи час намагається проводити вдома з дітьми, займаючись малюванням та всілякими експериментами. Але найбільшим і глобальним своїм натхненням і відпочинком вважає подорожі, байки, поїздки за кермом та сноубординг. Окремим пунктом у графіку Анни стоять сімейні свята – Новий Рік, Різдво і навіть Хеловін.

 

Та головною рушійною силою, яка наповнює та надихає Анну є подорожі. Вона готова подолати кілометри у пошуках нових вражень: відправитись в Океанаріум у Монако, музей у Флоренції або у шпигунський музей в Берліні.

 

Не зважаючи на досить щільний графік і нестримний темп життя, Анна вирішила взяти участь у конкурсі Mrs. Ukraine International. Перш за все аби розповісти про свою улюблену справу, надихнути ще більше дівчат, жінок, мам на те, що абсолютно можливо поєднувати важливі сфери життя та бізнесу, залишаючи час на себе особисто, свої інтереси та розвиток.